علل ريزش ابرو
نوشته شده توسط : رعنا

ريزش ابرو به دلايل متعددي ميتواند اتفاق بيافتد . ممكن است به علت تغييرات هورموني ، بروز عفونتي در بدن ، مشكلات پوستي و يا اختلال در سيستم ايمني بدن ، آسيبهاي جسمي ، تنش هاي عصبي و ضربه هاي روحي رخ دهد . در ميان اختلالات غذايي و كمبود ويتامين ها هم نقش مهمي ايفا مي كند .

فقدان ويتامين A و زينك ميتواند رشد سلولي را كند كند  براي مثال بيماري با نام alopecia areata نوعي بيماري خود ايمني است كه سيستم ايمني به اشتباه بخشي از بدن را به عنوان دشمن تشخيص ميدهد و به آن حمله  مي كند كه در اين بيماري سيستم ايمني فوليكل هاي مو را هدف قرار ميدهد و مانع از رشد آنها ميشود .

اختلالات تيروئيدي هم سبب ريزش ابرو ميشوند . غده تيروئيد فرايند متابوليسم را كنترل مي كند و پر كاري و كم كاري آن مي تواند در چند پروسه طبيعي از جمله رشد مو اختلال ايجاد كند . افزايش سن ميتواند علت ديگري براي ريزش ابرو قلمداد شود . استفاده از داروهاي خاصي مثل داروهاي شيمي درماني هم ميتواند سبب ريزش موقتي ابرو شود .

تجربيات كاشت ابرو

بر اساس ارزيابي هاي انجام شده معمولا رضايت ۹۰ درصدي افراد به دست آمده  است اما آنچه بايد به عنوان فاكتور اصلي لحاظ شود انجام عمل كاشت ابرو تحت نظارت متخصص زيبايي  است . متاسفانه افرادي كه در كلينيكهاي زيبايي و بدون نظارت پزشك عمل كاشت ابرو را انجام داده اند رضايت چنداني از آن نداشته اند .

عوارض كاشت ابرو

عوارض جانبي بسيار كمي در ارتباط با عمل كاشت ابرو گزارش شده  است . بارزترين نمونه ممكن است  در ارتباط با جهت اشتباه رويش مو باشد كه قابل اصلاح  خواهد بود .

نظرات در مورد كاشت ابرو

نظر به اينكه اين روش كاشت مو در طي ده سال گذشته ، پيشرفتهاي زيادي داشته  است معمولا درصد كمي از افراد از انجام آن ناراضي بوده  اند . آنچه در اين فرايند بسيار تاثير گذار است انتخاب محلهاي درست براي برداشتن گرافت و هماهنگي ميان دو ابرو و جهت خط رويش درست است و در نهايت مراجعه به يك متخصص كاشت مو خوب است.

بر اساس نظرات مشتريان و افرادي كه ريزش ابروي زيادي داشتند پس از اين عمل اعتماد به نفس بالاتري پيدا كرده اند در عين حاليكه بر زيبايي چهره آنها  هم افزوده  شده  است . با توجه به دوره نقاهت كوتاه معمولا افراد پس از آن مي توانند به سرعت به روال قبلي زندگي خود برگردند .





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: